#1

einem gemütlichen kleinen

in Hier könnt Ihr Umfragen erstellen und Posten 13.04.2020 11:18
von Banning • Gas Praktikant | 20 Beiträge

Dit dwong me uit mijn hoofd. Door de uitzichten in me op te nemen, op mijn omgeving te letten, te stoppen om een ??paar foto's te maken, trok dit me allemaal uit de zware hoofdruimte en kon ik het vanuit een extern perspectief verwerken. De beweging, de ademhaling en de focus, allemaal lieten mijn gedachten stromen. Het stelde me in staat de gedachten te observeren in plaats van de gedachten in staat te stellen mij te regeren. Ik voelde me aanwezig en in het moment, wat mijn geest de vrijheid gaf om te verwerken. Sommigen Adidas Nmd Homme noemen dit de 'zone' of bewegende meditatie.

Tegen de tijd dat ik de top van Cleator Road bereikte, terug naar bekend terrein, had ik mijn mentale toestand aangepast. Mijn benen bewogen met vertrouwd gemak onder me waardoor mijn emotionele verwerking vloeide en mijn begrip hielp. Ik vervolgde de run in deze zone, stuiterend langs Chuckanut Ridge en liep langs het Interurban-pad naar mijn voordeur.

Bewustzijn van het proces: Langdurige problemen oplossen, zoals ik in mijn citaat heb vermeld, was de sleutel om me te helpen perspectief te krijgen en het probleem te begrijpen. Ik moet onthouden dat de conclusies die ik kom van mijzelf zijn, en als die conclusie iemand anders betreft, moet ik onthouden dat ze niet op de vlucht waren, waardoor ik zo helder was.

Het overzetten van de lessen en inzichten die op de vlucht zijn gevonden Nike Air Max 90 Mujer naar het huidige leven, lijkt het belangrijkste onderdeel te zijn van het niet vluchten voor iemands problemen. Ik kan op hardlopen vertrouwen om me te helpen problemen op te lossen, mijn antwoorden te vinden, mezelf te begrijpen en vrede te vinden. Mijn werkervaring overdragen aan degenen die betrokken zijn bij wat ik aan het verwerken ben, in dit geval mijn zus, is het werk. Het is het deel dat wat ik onderweg doe, verbindt met mijn leven. Ik loop niet weg voor problemen, ik ren naar antwoorden. Dat werk delen is wat mijn hardlopen zo instrumenteel maakt in mijn leven in plaats van me weg te trekken of me af te leiden van het leven.

Als backcountry-gebruiker is het belangrijk om niet alleen deze principes te begrijpen, maar ook te oefenen om onze wilderniservaring voor iedereen plezierig te houden. Als trailrunners bezetten Nike Blazer Basse Womens we een unieke niche omdat we vaak snel en licht reizen tot ver in het achterland. We nemen ook deel aan race-instellingen die ook een ander gebruik van het land zijn. Het belang en de toepassing van deze principes wordt vaak verdoezeld door trailrunners. Daarom volgt hier een korte uitleg over hoe de Leave No Trace-principes van toepassing zijn op niet-race- en racedag-trailrunning.

Zorg dat u bekend bent met het terrein van de baan, het typische weer op de wedstrijddag en uw eigen vaardigheidsniveau voor de toepassing op de racedag. Bereid dienovereenkomstig voor met uitrusting, verbruiksartikelen en navigatieapparatuur.

Kies voor niet-race-instellingen een route die aan uw fysieke mogelijkheden voldoet. Bestudeer topografie en weerpatronen. Neem voldoende uitrusting mee (inclusief verlichting en een nooddeken!) Voor de tijd dat Nike Air Presto Womens u waarschijnlijk buiten bent plus een kussen. Dit is vooral belangrijk als je solo bent of hardloopt op een locatie waar je nog niet eerder bent geweest. Vooraf praten met landbeheerbureaus kan zeer nuttig zijn bij het beoordelen van trailomstandigheden en toegangsproblemen. Vaak realiseren mensen zich niet dat de plaats Nike Air Max 270 Donna waar ze heen gaan niet goed wordt onderhouden, gereisd, enz. Kennis verwerven over wat te verwachten en noodhulpopties bepalen, is de sleutel om uit een potentieel gevaarlijke overlevingssituatie te blijven. Emergency locator beacons zoals SPOT of DeLorme In-Reach zijn uitstekende keuzes voor meer afgelegen routes.

nach oben springen



Besucher
0 Mitglieder und 5 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: shilpakuted
Forum Statistiken
Das Forum hat 4366 Themen und 4387 Beiträge.