#1

beste voor hen in hardlopen

in Hier könnt Ihr Umfragen erstellen und Posten 09.04.2020 11:23
von Banning • Gas Praktikant | 20 Beiträge

Vandaag is de verjaardag van mijn moeder, dus nam ik haar mee uit lunchen nadat we naar de zesde cirkel van Hell Mall waren gegaan om wat kerstcadeautjes terug te brengen / uit te wisselen. We keken naar het menu en zodra ze 'overvloedige groenten' zag, wist ze dat ik dat zou krijgen. Ik kon haar of mijn lichaam niet teleurstellen dat dringend groenten nodig had, dus de kip roerbak met cashewnoten was het.

Met de Luluberry-kleding die de kerstman onder de boom achterliet, was het een pas voor een gratis les in een hete yogastudio om de hoek van het huis van mijn ouders. Ik geniet van yoga, maar ik reserveer hete yoga voor als ik echt Adidas Nmd Dames vastzit in een sleur of wanhopig wat detox nodig heb.

Terwijl ik mijn weg terug naar mijn normale gezonde keuzes begin te werken, ben ik nog steeds thuis bij mijn ouders, en een deel van de ervaring is het lekkere eten dat mijn moeder voor mij kookt - wat niet altijd zo gezond hoeft te zijn zoals ik normaal eet. Dus een lekkere hete yoga detox was in orde. (Als je klaar bent om te beginnen met ontgiften, lees dan deze handleiding die ik vorig jaar voor Glamour heb geschreven over hoe je dit moet doen.)

Toen ik terugkwam, was mijn moeder klaar om te koken. Ze kocht gisteren karbonades toen we in de winkel waren, ik wilde zelf karbonades proberen, maar dat heb ik nog niet gedaan, dus ik liet haar graag experimenteren. Ze vroeg wat ik wilde, maar ik was zo uitgeput van yoga (voor mij laat hete yoga me meer leeglopen dan energiek) dat Adidas Zx Flux Mujer ik haar vertelde dat Nike Air Vapormax Heren ze met hen kon doen wat ze wilde. Ze hoefde niet te proberen ze gezond te maken. Ze vond dit recept voor Florentijnse karbonades en het was ongelooflijk lekker.

Dit idee, deze mantra, loop je race, is een idee waar ik vaak voor en tijdens races en zelfs trainingsruns op terugkom. Voor mij betekent het dat je moet focussen op je capaciteiten, je training en het beste doen wat je die dag kunt doen. Dit is echter niet altijd gemakkelijk te omarmen. We houden van onze hardloopvriendinnen (een goede vriend noemt ons RGF's ... briljant!), We steunen ze en we willen het beste voor hen in hardlopen en hun leven. Maar het kan gemakkelijk zijn om in een patroon te belanden waarin we ons met hen vergelijken. De gedachte dat ik met haar train, dus ik zou met haar moeten kunnen racen, kruipt in ons hoofd en kan negativiteit Nike Air Presto Womens en twijfel aan Nike Air Pegasus 83 Hombre mezelf veroorzaken. Er kan een dunne lijn zijn tussen het aanmoedigen van en concurreren met onze RGF's en het betreden van een headspace vol jaloezie, vergelijking en jaloezie. Loop je race. Loop je race.

nach oben springen



Besucher
0 Mitglieder und 6 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: shilpakuted
Forum Statistiken
Das Forum hat 4366 Themen und 4387 Beiträge.